sobota, 12 czerwca 2010

Pożegnanie

Nazywam się Tomasz i jestem synem Ewy.

Z przykrością informuję, że po długiej walce z chorobą mama zmarła w piątek 11.06.2010 o godzinie 7:08.

W imieniu całej rodziny dziękujemy za ciepłe słowa, które zawsze pojawiały się pod wpisami mojej mamy. Na pewno dodawały jej one mnóstwo sił każdego dnia.

Pogrzeb odbędzie się w środę 16 czerwca 2010 o godzinie 11:20 we Wrocławiu na cmentarzu przy ulicy Grabiszyńskiej 333. 

W tym samym dniu o godzinie 8:30 zostanie odprawiona msza w jej imieniu w kościele imienia św. Maurycego (ul. Traugutta 34, obok placu Wróblewskiego)

50 komentarzy:

  1. Oj, jak przykro, moje kondolencje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę przyjąć wyrazy współczucia.
    MariaPar

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę przyjąć moje najszczersze wyrazy współczucia. Tak mi żal....

    OdpowiedzUsuń
  4. przykro... współczuję [*]

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyrazy współczucia [*]
    Strasznie mi przykro.

    OdpowiedzUsuń
  6. + Szczere wyrazy wspóczucia +

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem tu pierwszy raz i bardzo mi przykro ze tak pozno tu zawitalam:(
    Trzymajcie sie cieplutko wiem jak boli strata bliskiej osoby 7 miesiecy temu stracilam tate...

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozdrawiam cała Rodzinę Ewy życząc dużo siły. To naprawdę przykra wiadomość dla mnie. To czym mnie Ewa obdarowała w naszej prywatnej wymiance stało się dla mnie bezcenną pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę przyjąć wyrazy współczucia ...

    OdpowiedzUsuń
  10. wyrazy współczucia ,daj jej wieczny odpoczynek,strasznie mi przykro

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyrazy współczucia,nigdy Cie Ewo nie zapomnimy....[']

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyrazy współczucia. Jest mi ogromnie przykro...

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyrazy współczucia z głębi serca.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyrazy współczucia z głębi serca.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przykro mi, że dopiero,przy takiej okazji poznaję Ewę.
    Właściwie poznaję i żegnam.
    Współczuję serdecznie Jej rodzinie i wszystkim znajomym, dla których była bliska i ważna.

    Święty odpoczynek racz Jej dać Panie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Proszę przyjąć wyrazy współczucia - jestem z Wami .......

    OdpowiedzUsuń
  17. proszę przyjąć szczere wyrazy współczucia

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyrazy współczucia również ode mnie. Strata ogromna. może to nie ma znaczenia, ale co prawda nie znałam Ewetki osobiscie za to na bloga pani Ewy trafiłam kiedyś przypadkiem i zachwyciłam sie pracami malowanymi na szkle i powracałam tu jakiś czas. Potem pani Ewa zawitała u mnie na bloga i wzieła udział w candy. oto dzięki czemu ją pamiętam wśrod tłumu bloggerów. załuję ze nie ujrzymy już jej pięknych prac. niech spoczywa spokoju. pokój Jej duszy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi przykro i smutno, proszę przyjąć ode mnie wyrazy żalu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Proszę przyjąć wyrazy współczucia ...

    OdpowiedzUsuń
  21. wyrazy współczucia.... bardzo mi przykro.
    Bajka

    OdpowiedzUsuń
  22. Ludzie w ciszy odchodzą,
    a wraz z nimi nadzieja,
    trudno pustkę wypełnić
    wszystko wokół się zmienia

    ból zostaje na ziemi
    i żal , że nigdy więcej
    żadne słowa nie padną,
    nie spotkają się ręce

    życie z czasu upływem
    łzy tęsknoty osuszy ,
    lecz niejedno wspomnienie
    do łez serce poruszy...

    Odpoczywaj Ewetko spokojnie wśród swoich wrzosów.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana Ewetko...do kogo teraz bede pisac, z kim bede sie dzielic dola i niedola, a Ty choc sama schorowana, obolala a jednak z sercem tak wielkim jak najglebsza kopalnia-kopalnia milosci...
    Polaczyly nas wiersze,a teraz pozostal mi Twoj tomik z dedykacja, butelka z liscmi winogron i malenkie, dziergane ludziki, ktore dostalam od Ciebie...
    Kochana, Twojej rodzinie wspolczuje z calego serca i nigdy, nigdy Cie nie zapomne a Bogu dziekuje za to ze bylas i ze dane mi bylo Cie spotkac i towarzyszyc Ci przez te kilka lat... Twoja savannah czyli sael czyli sabina

    OdpowiedzUsuń
  24. Prosze przyjac wyrazy wspolczucia ,zalu,
    spoczywaj w spokoju !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Serdeczne wyrazy współczucia...

    OdpowiedzUsuń
  26. proszę przyjąć wyrazy współczucia ...

    OdpowiedzUsuń
  27. [*][*][*] Najszczersze wyrazy współczucia

    OdpowiedzUsuń
  28. ...żal serce ściska, bo znowu nam Kogoś zabrakło. Musimy wierzyć, że gdzieś tam w niebie, uwolniona od chorób i trosk zrealizuje swoje wszystkie plany, marzenia, napisze niejeden piękny wiersz... a jednak smutno...

    OdpowiedzUsuń
  29. ...i moje pozszywane serce również ścisnął wielki żal, będę Cię odwiedzał w Twojej wiecznej kwaterze Ewuś...żal, wielki żal, ech łzy się cisną...

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyrazy serdecznego współczucia dla WAS.
    Bądźcie silni.
    Rozmawiałyśmy kilka razy przez telefon.
    "Spieszmy się kochać ludzi..."
    - wiem, że była miłością otoczona.
    Zawsze o WAS ciepło mówiła.
    Pozdrawiam

    Ninoczka - Aga

    OdpowiedzUsuń
  31. Składam serdeczne kondolencje. Robert (SzaryWilk)

    OdpowiedzUsuń
  32. deszła, znienacka zanim, zakrzepła mysl, jak krew
    osoba, która, każdy wers wspomagała, uśmiechem,
    choć, przeciw chorobie, marszczyła swą ciemną brew,
    Była dla przyjaciół walką, dla innych porażką, grzechem,

    Bo słów, nie da się ujarzmić, jedynie w ciszy posłuchać,
    Gdy brzmią, gdy opuszki, wciąż gnają, a brakuje literek,
    Słodka przyjaciólka, od pióra, jak brak jej udobruchać,
    Jak sprostać, wyzwaniu myśli, gdy grę wyznaczał berek ??

    z wyrazami smutku ....

    OdpowiedzUsuń
  33. Moje głębokie wyrazy współczucia.Łacze się w bólu....

    Z wyrazami szacunku
    Ginsana

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzisiaj dowiedziałam się o Waszym nieszczęściu , tak bardzo mi przykro .Współczuje z całego serca , życie jest mieszaniną radości i smutków , dobrze ,że poznała swojego wnuka , zdążyła przytulić go do serca i powitać na świecie , bardzo przygnębiająca jest jednak świadomość ,że było to zarazem pożegnanie.
    Dołączam się do wszystkich , którzy znali Ewetkę w wirtualnym świecie i składam wyrazy współczucia -Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  35. Z wielkim żalem i smutkiem pragnę złożyć wyrazy współczucia.

    Świat stał się uboższy

    Nula.Mychaan

    OdpowiedzUsuń
  36. Tomaszu! Na ręce Twoje składam najserdeczniejsze wyrazy współczucia dla całej Rodziny.
    Choć nigdy nie dane nam było się spotkać osobiście łączyła nas z Ewetką specjalna więź...
    Dopiero dziś dotarła do mnie ta straszliwa wiadomość.
    Znów brak wśród nas kolejnego wspaniałego Człowieka.
    Łączę się z Wami wszystkimi w bólu i żalu.

    Sarmata

    OdpowiedzUsuń
  37. Ewuś...nie poczekałaś na mnie ,zastałam gg bez świecącego słoneczka jak i skype-cóż Bóg tak widocznie chciał.
    Skarbie spoczywaj w spokoju wśród ANIOŁKÓW.
    Łączę się w bólu z Twoją rodziną o której zawsze tak cieplutko zawsze mówiłaś .
    Pozostanie mi po Tobie wspomnienie cudownej,pogodnej,życzliwej osoby jak i Twój tomik wierszy-CUDOWNYCH WIERSZY
    Połączyło nas forum(wspaniałe forum) i widzę ,że wielu z tego forum zawitało w Twoje zacisze...dzisiaj dopiero wyzwoliłam w sobie siłę aby zostawić to króciutkie wspomnienie o Tobie ...ból po stracie tak cudownej istoty-ech słów brak !!!
    Ewuś to tylko ja
    Polot

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie umiem inaczej wyrazić swojego żalu, a Ewetka kochała poezję więc właśnie chciałam ją pożegnać wierszem, wcześniej nie znalazłam odpowiednich słów...


    Ewetka

    każdą chwilę barwiłaś uśmiechem
    Twoje słowa budziły wzruszenia
    i dzieliłaś się z nami radością
    dałaś siebie i swoje marzenia

    gdy padało słyszałaś muzykę
    którą w wierszu nam zagrać umiałaś
    tęsknić będę do dźwięków Twej duszy
    bo ją właśnie nam wszystkim dawałaś

    taka pustka i cisza jest teraz
    tego miejsca nie można wypełnić
    ciągle czekam na Twoje wiersze
    choć Twój los się właśnie dopełnił

    OdpowiedzUsuń
  39. Ewciu!

    Pseudo-haiku


    Eagle soars in the skys
    Plum's flowers blooms
    Tear drops from a chin
    No sorrow in my heart

    Klaryssa T. Staterson™™™™

    Ty już rozumiesz ! :+}

    OdpowiedzUsuń
  40. [*}
    to już miesiąc :(

    Polot

    OdpowiedzUsuń
  41. Ewetko, byc moze jestem egoistka, ale strasznie mi Ciebie brakuje, kochana ...:(

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja tez egoistycznie chcialam by Mama zyla jeszcze. Ale pocieszam sie, ze juz nie cierpi i dla niej to lepiej. Niestety nam pozostal tylko bol.

    OdpowiedzUsuń
  43. Cóż Ewuniu zamiast życzeń urodzinowych :(
    [*]

    OdpowiedzUsuń
  44. To już rok :( [*]

    http://www.youtube.com/watch?v=SOOywMbzOHE

    polotka

    OdpowiedzUsuń